Word lid van de VVD Tholen

Elke democratie wordt gemaakt door mensen. Mensen die meedenken met ons land of lokaler met onze gemeente - in de Tweede Kamer of thuis op de bank. Wilt u meedenken met Tholen en uw stem laten tellen?

Misschien is lid worden van de VVD Tholen dan wel een goede investering. Dan krijgt u toegang tot het interne debat en heeft u een directe stem bij de verkiezing van de lijsttrekker. Bovendien stelt u ons in staat om uw belangen in de politiek beter te behartigen. Investeer in uzelf, word lid van de VVD. Want mensen maken de democratie.

Het lidmaatschap van de VVD biedt u vele mogelijkheden, maar verplicht u niet om overal gebruik van te maken. Ook als u lid van de VVD wilt worden omdat u bijvoorbeeld de VVD Tholen alleen moreel en financieel wilt steunen, bent u van harte welkom bij onze partij.

Het basistarief voor het lidmaatschap bedraagt € 9,21 per maand. Voor jongeren, ouderen en gezinsleden bestaan speciale contributiearrangementen. Een overzicht van deze speciale contributiearrangementen en de tarieven kunt u hier downloaden. Meld u hier aan als nieuw lid.

Indien u meer informatie wenst te ontvangen vult u dan het contactformulier in. Wilt u geen lid worden maar de VVD Tholen wel steunen dan is het ook mogelijk een bijdrage te doneren